פאות טבעיות – איך הכי נכון לטפל ולשמר

איך כדאי לטפל ולשמור על פאות טבעיות בצורה הטובה ביותר? במאמר זה נעסוק בטכניקות השונות שעלייך לבצע על מנת לשמור ולהאריך את אורח חיי הפאה שלך.

פאות טבעיות – מה מייחד אותן?

פאות טבעיות, בשונה מפאות אחרות עשויות משיער אדם אמיתי, מה שמקנה להן מראה ייחודי ומציאותי. זה מה שמייחד אותן והופך אותן למיוחדות. השימוש בשיער אמיתי מעניק מראה טבעי ומגוון אפשרויות עיצוב. עם הברק והמרקם הטבעי שלהן, הפאות משתלבות בצורה מושלמת עם השיער שלך, ויוצרות מראה חלק ובלתי ניתן לזיהוי.

 

'לשטוף או לא לשטוף?' – מה נכון לעשות?

שטיפת הפאה היא חלק בלתי נפרד מטיפול ותחזוקה נכונה. עם זאת, חשוב להכיר את הטכניקות הנכונות כדי להבטיח את אורך החיים שלה. בראש ובראשונה, בדקי תמיד את הוראות היצרן לגבי הנחיות שטיפה ספציפיות. בדרך כלל, עליך לשטוף את הפאה כל 7-10 חבישות או כאשר היא מתחילה לאבד מהיופי והצורה שלה.

תחילה יש לסרק את הפאה, זה יעזור להסיר את כל הקשרים לגרום נזק. לאחר מכן, מלאי כיור במים פושרים והוסיפי כמות קטנה של שמפו מיועד לפאות. הימנעי משימוש במוצרי שיער רגילים, מכיוון שהם עלולים להסיר את השמנים הטבעיים של הפאה. טבלי בעדינות את הפאה במים וסובבי אותה כדי להבטיח שכל קצוות הפאה אכן נשטפות.

לאחר השטיפה הראשונה, שטפי את הפאה במים נקיים כדי להסיר שאריות שמפו. היזהרי לא לסחוט את הפאה, שכן הדבר עלול להוביל להסתבכות השיער ולנזק. במקום זאת, סחטי בעדינות את עודפי המים באמצעות מגבת. כדי לשמור על הברק והרכות הטבעיים של הפאה, מרחי כמות קטנה של מרכך מאמצע האורך ועד לקצוות. הניחי למרכך לשבת כמה דקות לפני שתשטפי אותו במים קרים.

לאחר שהפאה נקייה, תייבשי בזהירות במגבת והניחי אותה על מעמד פאה או ראש בובת תצוגה לייבוש. הימנעי משימוש באמצעי חום כמו פן, מכיוון שהוא עלול להזיק לשיער. בזמן שהפאה מתייבשת, ניתן לעצב אותה בעדינות. זכרי להימנע מנקיון מוגזם או סירוק, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנשירה.

 

פאות טבעיות

 

איך ואיפה כדאי לאחסן את הפאות הטבעיות?

אחסון נכון חשוב לשמירה על איכות ואריכות החיים של הפאה. לפנייך מספר פתרונות אחסון וטיפים לשמירה על הפאה במצב אופטימלי:

  • 1. בחירת שיטת האחסון הנכונה:
    כשזה מגיע לאחסון הפאה יש לך כמה אפשרויות לקחת בחשבון. אחת האפשרויות הנפוצות והמומלצות היא להשתמש במעמד פאה או בראש בובת ראווה. זה מאפשר לפאה לשמור על צורתה ומונע ממנה להסתבך. 
  • 2. נקיון לפני אחסון:
    לפני אחסון הפאה, חשוב לוודא שהיא נקייה. בצעי את שלבי השטיפה שפירטנו בתחילת המאמר, וודאי שהפאה יבשה לחלוטין לפני האחסון שלה.
  • 3. הימנעי מאור שמש ישיר וחום:
    כשאת מחליטה היכן לאחסן את הפאה שלך, חשוב לבחור במיקום ללא אור שמש ישיר וחם. אור שמש וחום עלולים לגרום לסיבי הפאה לדהות, להתייבש ולהיות שבירים. בחרי באזור קריר ויבש, כמו ארון, כדי לשמור על הפאה שלך מפני אלמנטים מזיקים.
  • 4. טפלי בזהירות:
    כאשר את מניחה את הפאה באחסון, טפלי בה בזהירות כדי למנוע הסתבכות או שינוי צורה. סרקי בעדינות את הפאה לפני האחסון כדי להסיר קשרים. שימי לב לכל אביזרים, כמו סיכות, שעלולות להיות מחוברות לפאה והורידי אותן כדי למנוע נזק.

 

לסיכום, טיפול בפאות טבעיות הוא תהליך קפדני, אך עם הידע והטכניקות הנכונות תוכלי להבטיח שהן יישארו מושלמות וטבעיות לאורך זמן. זכרי, אורך החיים של הפאה שלך תלוי בכמות הטיפול שהשקעת בה.