מיטה סיעודית מפחיתה סיכון לפציעות

מיטה סיעודית ביתית היא סוג של מיטה רפואית המיועדת במיוחד לשימוש ביתי. זה יכול לשמש בנוחות של הבית שלכם כדי להחלים ממחלה או ניתוח, או אפילו כדי להחלים לאחר פציעה.

הסיכון לנפילה מוגבר בקרב קשישים עקב פגיעה בשיווי המשקל וירידה בכוח השרירים. נפילות עלולות להוביל לפציעות, שברים או אפילו מוות.  

מיטה סיעודית מספקת סביבת שינה בטוחה ומאובטחת לקשישים. המיטה מצוידת במערכת אזעקה שתתריע למטפלים כאשר אדם מנסה לקום מהמיטה ללא סיוע, מה שיכול להפחית את הסיכון לנפילות ולפציעות. מיטה סיעודית מהווה סביבת שינה בטוחה, בגובה הירכיים.

כמה מהסיבות לכך שאנשים עשויים להזדקק למיטה סיעודית פרטית הן:

-להפחית את הסיכון ליפול או לקום מהמיטה לבד

-לבטל את הסיכון לפצעי שינה

-להפחית את הסיכון לפתח פצעי לחץ על הירכיים או הגב

איך לבחור את המיטה הסיעודית המתאימה לכם?

מיטות מגיעות בגדלים, צורות וסגנונות שונים. הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים ולהציע סוגים שונים של תמיכה לחלקים שונים בגוף. בחירת המיטה המתאימה לצרכי הטיפול בבית יכולה להיות קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, וחשוב לבחון את הצרכים שלך לפני ביצוע רכישה.

ישנם סוגים רבים ושונים של מיטות סיעודיות זמינות ויכול להיות קשה לבחור את המיטות הנכונות עבורכם. דבר אחד שכדאי לקחת בחשבון הוא הגודל והגובה של מסגרת המיטה. אם אתם מתכננים להשתמש במיטה שלכם עם בן זוג, אז זה יהיה גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. כדאי גם לקחת בחשבון אם אתם צריכים ראש מיטה או לא, שכן זה יכתיב איזה סוג של מסגרת אתם צריכים לרכוש.

לסיכום, ישנם יתרונות רבים בשימוש במיטה סיעודית. הן קלות לשימוש וניתנות להתאמה לצרכי המטופל. הם גם חוסכים באנרגיה ובמקום, וזו הסיבה שהן השקעה טובה לעתיד.