חשיבות הציפוי נגד שריטות לרכב?

ציפוי נגד שריטות הוא שכבה דקה המונחת על החלק החיצוני של המכונית. הוא מגן על צבע המכונית מפני שריטות או פגיעה מסלעים ופסולת קטנה אחרת.

ציפוי נגד שריטות הוא סוג של צבע המוחל על פני הרכב. זוהי שכבת הגנה המונעת שריטות.

כדי להבין איך זה עובד, צריך לדעת שיש שני סוגי שריטות: קלות ועמוקות. הציפוי נגד שריטות מגן מפני שני סוגי השריטות, אך אינו מגן מפני שקעים או שבבים.

ניתן ליישם את הציפוי נגד שריטות במספר דרכים:

1) ניתן ליישם על גבי הצבע הקיים, הנקרא שקוף או שכבת עליון; 2) ניתן ליישם אותו על גבי צבע אמייל; 3) ניתן ליישם אותו על מתכת חשופה.

הציפוי נגד שריטות מגן על המכונית מגורמים סביבתיים שונים כמו אבנים, חצץ וחפצים אחרים שעלולים לשרוט את הצבע שלה. זה גם עוזר להגן מפני גשם חומצי ולשלשת ציפורים.

זהו שלב הכרחי בהגנה על עבודת הצבע של המכונית שלך והעלאת ערכה.

הציפוי נגד שריטות נעשה על ידי איש מקצוע ועולה בסביבות 1,500-6,000 ש"ח לרכב.

חשוב לזכור שלא כל המכוניות זקוקות לציפוי נגד שריטות. ההחלטה להתקין אחת צריכה להיעשות לאחר הערכת מצב הרכב וצרכיו. לדוגמה, אם יש לך מכונית חדשה לגמרי או אם אתה מאוד זהיר לגבי המכונית שלך, ייתכן שציפוי נגד שריטות לא יהיה נחוץ עבורך.

ישנם סוגים רבים של ציפוי נגד שריטות לרכב. צבע עם שכבה שקופה הוא הסוג הנפוץ ביותר. זה מיושם בדרך כלל על גוף המכונית והחלונות. צבע קרמי הוא סוג נוסף של ציפוי נגד שריטות, אותו ניתן ליישם גם על מרכב הרכב וחלונותיו. זה יקר יותר מציור עם שכבה שקופה אבל זה מחזיק הרבה יותר זמן. הגנה על צבע היא גם אופציה לאנשים שרוצים להגן על רכבם מפני שריטות ושקעים.